Svarīga informācija klīnikas apmeklētājiem!

Dārgie klīnikas pacienti!

Šajā Jums sarežģītajā laikā, mēs turpinām strādāt, pieņemt pacientus gan pēc plānveida pieraksta, gan pacientus ar akūtām sāpēm. Mēs zinām, ka līdz ar vīrusa izplatīšanos, zobu veselības problēmas nav mazinājušās un tādēļ mēs esam atvērti, lai Jums palīdzētu. Klīnika, Jūsu ērtībām, strādā bez izmaiņām: darba dienās no 8:00-20:00 un sestdienās no 9:00-16:00.

Tomēr, lai pasargātu Jūs un savus darbiniekus, esam ieviesuši jaunus un pastiprinājuši esošos pasākumus, tai skaitā:

❗️ Klīnikā tiek veikti pastiprināti infekcijas kontroles pasākumi! Mēs gādājam par telpu pastiprinātu uzkopšanu un nemitīgi veicam uzgaidāmās telpas virsmu pastiprinātu dezinficēšanu. Zobārstniecības kabinetos, kā līdz šim, uzkopšana un dezinfekcija vienmēr ir regulāra pirms un pēc katra pacienta, zobārstniecības instrumentu dezinfekcija un sterilizācija tiek veikta ievērojot augstākos standartus.

❗️ Jūsu ērtībām, klīnikas uzgaidāmajā telpā Jums ir pieejami dezinfekcijas līdzekļi.

❗️ Pirms katras vizītes pacientiem lūgsim parakstīt apliecinājumu, par to, ka pēdējo 14 dienu laikā pacients nav atgriezies un nav bijis saskarē ar personu, kura atgriezusies no COVID-19 skartās teritorijas un, ka pacientam nav kāda no elpceļu infekcijas pazīmēm – iesnas, klepus, paaugstināta ķermeņa temperatūra, rīkles iekaisums, elpošanas traucējumi.

❗️ Klīnikā drīkst ienākt pacients, kurš ir pierakstījies uz vizīti, bez pavadošās personas. Izņēmums ir bērni, vecāki cilvēki, cilvēki ar invaliditāti, kā arī pacienti, kuriem paredzētas manipulācijas pilnā narkozē vai sedācijā.

❗️ Klīnikā nebūs pieejama kafija un tēja. Pēc vienreizējām glāzēm ūdenim, lūdzu griežaties pie administratores.

❗️ Domājot par mazo pacientu veselību, uz laiku nebūs pieejams bērnu rotaļu stūrītis.

❗️ Klīnika nodrošina, ka neviens no darbiniekiem pēdējo 14 dienu laikā nav atgriezies un nav bijis saskarē ar personu, kura atgriezusies no COVID-19 skartās teritorijas un, ka darbiniekam nav kāda no elpceļu infekcijas pazīmēm – iesnas, klepus, paaugstināta ķermeņa temperatūra, rīkles iekaisums, elpošanas traucējumi.

❗️ ❗️ Lūdzam būt atbildīgiem un pārcelt plānotās vizītes, ja jūtaties neveseli vai esat ieradušies no COVID-19 skartajām teritorijām un/vai esat bijuši saskarsmē ar personām, kas atgriezušās no vīrusa skartajām teritorijām. #paliecmājās

👉Lai pārceltu vizīti zvaniet +371 29184219; +371 28141407 vai rakstiet mums tepat Facebook vai uz info@apinesklinika.lv. Paldies!