SOS zobārstniecība

Zobu sāpes vai sāpes žokļa rajonā ir no nepatīkamākajām sāpēm, kādas vien varam iedomāties. Zobu sāpes nevar ieplānot un bieži vien tās ir tik stipras, ka prasa neatliekāmu zobārsta palīdzību. Mūsu klīnika apņemas parūpēties par pacientiem ar akūtām sāpēm un sniegt palīdzību tajā pašā vai nākamajā dienā!

Ar kādām sāpēm var vērsties Dr. Apines zobārstniecībā?

• Zobu sāpes, kas nepāriet
  • Zobu traumas
  • Smaganu infekcijas
  • Smaganu vai vaiga tūska
  • Citi pēkšņi saasinājumi

Esam atbildīgi pret Tevi

Mūsu klīnika ievēro stingras higiēnas un dezinfekcijas prasības. Domājot par pacientu drošību esošajā situācijā, esam ieviesuši papildus piesardzības mērus.

• Klīnikā ir izvietoti roku dezinfekcijas līdzekļi
  • Visi klīnikas pacienti apliecina, ka nav bijuši pēdējās 14 dienas bijuši ārzemēs, nav bijuši saskarē ar persona, kas atgriezusies pēdējās 14 dienas no ārzemēm, nav bijuši saskarē ar COVID-19 inficētu personu, kā arī pašlaik nav nekādu elpošanas ceļu infekciju pazīmes
  • Telpas tiek dezinficētas pēc katra pacienta apmeklējuma
  • Tāpat kā agrāk, tiek lietoti vienreizējie instrumenti
  • Pastiprināti tiek veikta virsmu dezinfekcija, kura bijusi saskarē ar kādu pacientu
  • Klīnikas personāls ievēro visus noteiktos protokolus par individuāliem aizsardzības līdzekļiem
  • Zobārsta kabinetā katram pacientam tiek dots Chlorhexidini 0,2 % līdzeklis mutes dobuma dezinficēšanai
  • Mūsu zobārsti rūpīgi seko līdzi savam veselības stāvoklim, lai nepieļautu vīrusa izplatību

Esi atbildīgs pret mums

Lūdzam būt atbildīgiem un pārcelt vizīti uz vēlāku laiku, ja:

• esi atgriezies no COVID-19 skārtajām valstīm
  • bijis saskarsmē ar cilvēku, kas atgriezies no vīrusa skartām teritorijām
  • bijis saskarsmē ar cilvēku, kam ir COVID-19
  • jūti elpceļu saslimšanas simptomus

Cenas

Maksa par akūto pieņemšanu ir 30 eiro. Samaksa tiek piemērota pirmreizējiem akūtajiem pacientiem, kā papildus maksa parastajām manipulācijām. Pastāvīgajiem klīnikas pacientiem šī maksa netiek piemērota. Ar standarta cenām visām manipulācijām var iepazīties šeit.

Piesakies vizītei

Lai pieteiktos vizītei, zvani 29184219 vai aizpildi kontakformu zemāk!

Pēc formas aizpildīšanas mēs ar Jums sazināsimies 1 darba dienas laikā un precizēsim pieraksta laiku.